• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Marloes Collins

  • Home
  • Blog
  • Over
  • Allergie
  • Inspiratie
    • Boeken
    • Online Training
      • Zelf Een Online Programma Ontwikkelen
    • Summit (online event)
      • Zelf Online Event Organiseren
  • Kennis Centrum
    • in één klap je EXPERT status laten stijgen
      • Templates
      • Modules
  • Contact
Je bent hier: Home / profileren / Summit organiseren

12 juni 2017 by marloes collins

Summit organiseren

Heb je wel eens meegedaan aan een Summit? Je ziet het vooral in het buitenland vaak, een congres wat zich volledig online afspeelt. Het is dus eigenlijk een congres, maar dan zonder dat je een locatie hoeft te zoeken.

Ideaal zou je denken, dat scheelt een hoop geregel! Maar niets is minder waar, in plaats van het regelen van de locatie, de hapjes en drankjes, ben je nu tijd kwijt aan het regelen van andere zaken. Super leuk om te doen, want vaak kan je een veel groter publiek bereiken dan bij een fysieke bijeenkomst. Je bent niet gebonden aan reistijden, hotels, reiskosten en rekening houden met dieetwensen bijvoorbeeld.

De programmering van een Summit werkt hetzelfde als bij een normaal congres; je hebt sprekers die op bepaalde tijden een lezing verzorgen. Dus je moet sprekers benaderen, afspraken met ze maken, zorgen dat ze op tijd ‘komen’, dat de inhoud in orde is, kwaliteit waarborgen en ga zo maar door.

Het is supergaaf dat wanneer je zo je best hebt gedaan op een mooi programma dat er voldoende bezoekers of deelnemers zijn. Die benader je net zoals je een live congres zou organiseren. Dus via je nieuwsbrief, advertenties en versturen van persberichten. Maar nog veel leuker: als je het goed aanpakt, dan werk je met affialites die ook gaan promoten. Je deelt dan samen de opbrengst, dus je wordt er beiden beter van.

Meer weten over het organiseren van een summit of congres? Kijk dan even hier.

Categorie: profileren

Primaire Sidebar

Categorieën

  • ondernemen
  • profileren
    • instagram
  • test case

Tags

allergie AVG bloggers boek content marketing dordrecht downloaden email marketing facebook gevoelsmiljonair influencer instagram kookboek marketing ondernemen organisatie PR prezi prijs prijsstrategie product ontwikkeling produkt profileren promotie radio rijnmond reclame social media tedx tedx078 van werk naar merk verkoopprijs

Footer

Categorieën

  • ondernemen
  • profileren
    • instagram
  • test case

Meest recente berichten

  • Event afgelast? Leve je event!
  • Funnel maken (in New Zenler)
  • Tools – New Zenler
  • Profileren voor professionals
  • Kennis delen = content marketing

Contact

Linkedin
Instagram
Facebook
Telefoon: 061 701 66 07


© 2021 · marloes collins ·